ביטול רכישה והחזרת מוצרים
א. ניתן לבטל הזמנה שבוצעה באתר גם לאחר שחויבה בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א – 1981. ביטול שכזה כרוך בדמי ביטול בסך 5% מערך המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. דמי ביטול אלו ייגבו רק בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי.
ב. ניתן לבטל עסקה עד 14 (ארבעה עשר) ימים מקבלת המוצר (למעט מוצרים מיוחדים והזמנות מיוחדות – ראה להלן) או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. הודעה על הביטול תימסר בכתב באמצעות דואר/דוא”ל/פקס. המוצר יוחזר באריזתו המקורית ככל שהדבר אפשרי או סביר. 
יחד עם זאת, במידה וערך המוצר פחת, אין כדי לגרוע מזכותו של עוסק לתבוע את נזקיו, בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו. 

בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה- המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, המוצר יוחזר על חשבון החברה במקום בו נמסר ללקוח.
ג. “מוצרים מיוחדים” -שלא ניתנים להחזרה הם מוצרים מתכלים, כגון: ראשי דיו, טונרים וכו’.
ד. הזמנות מיוחדות – הזמנה הכוללת שדרוג זיכרונות/התקנת תוכנה או כל שינוי במפרט הטכני המקורי של המחשב – תחשב כהזמנה מיוחדת ולא ניתן יהיה לבטלה.
ה. במקרה בו קיים חשש כי המוצר אותו קיבלת לא היה תקין בעת קבלתו, יש לפנות למעבדת שירות מוסמכת בהתאם לסוג השירות והאחריות של המוצר ולקבל אישור כתוב כי המוצר אכן פגום. לאחר קבלת אישור זה, נפעל למען החלפת המוצר בחדש ובלבד שהוא נמצא במלאי אצל הספק או שתבוטל העסקה במלואה.
ו. אינך רשאי להחזיר או להחליף מוצרים הניתנים להקלטה, שעתוק או שכפול (כגון: דיסקים, תוכנות שנרכשו און-ליין וכו’), שאריזתם המקורית נפתחה, אלא אם התברר שהם פגומים.
ז. בהתאם לתיקון לחוק הגנת הצרכן, החברה תמסור לצרכן העתק מהודעת הביטול.